Všeobecné obchodné podmienky
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné
obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") sú platné pre
poskytovateľa jazykových služieb, spoločnosť MR Cocktails s.r.o., so sídlom na
adrese Kúpeľná 563/19, Bojnice, IČO: 54 508 193, (ďalej len
"poskytovateľ") a jeho klientov (ďalej len "klient").
1.2. Podmienky upravujú
vzťah medzi poskytovateľom a klientom pri poskytovaní online jazykových kurzov,
prekladov, tlmočenia, jazykových korektúr a tvorby textov (ďalej len
"služby").
1.3. Služby popísané v bode 1.2. vyššie
poskytujeme v španielskom, anglickom a slovenskom jazyku.
2. Možnosti výberu jazykových
balíčkov
2.1. Poskytovateľ ponúka klientom
možnosť výberu zo špeciálnych jazykových balíčkov - 5 hodín s platnosťou 1
mesiac od začatia kurzu, 10 hodín s platnosťou 2 mesiace od
začatia kurzu alebo 20 hodín s platnosťou 3 mesiace od začatia kurzu. Jedna
vyučovacia hodina trvá 50 minút a 1 mesiac sa rozumie 30 dní od začatia kurzu, pričom
prvým dňom kurzu je prvá vyučovacia hodina.
2.2. Okrem toho je k
dispozícii možnosť jednej 60 minútovej individuálnej hodiny na zoznámenie sa s
kurzom alebo prípravu na špeciálne udalosti.
3. Plánovanie prvej
vyučovacej hodiny
3.1. Prvá spoločná hodina
bude dohodnutá počas bezplatnej úvodnej konzultácie s cieľom individualizovať
kurz podľa špecifických potrieb klienta.
3.2. Následne sa vopred
dohodne harmonogram ďalších vyučovacích hodín, aby boli jasne stanovené
očakávania a zabezpečená efektivita v procese vzdelávania. Tieto dohodnuté body
sa stanú záväznými pre obe strany.
4. Poskytovanie
prekladov, tlmočenia, jazykových korektúr a tvorby textov
4.1. Prekladové a
tlmočnícke služby, jazykové korektúry a služby tvorby textov sú poskytované na
základe osobitnej dohody medzi poskytovateľom a klientom.
4.2. Podmienky a termíny dodania sú špecifické pre každý prípad a sú dohodnuté
individuálne. Ceny za služby poskytnuté podľa tohto odseku sú
stanovené na základe platného cenníka poskytovateľa, ktorý je dostupný na jeho
webovej stránke.
4.3. Klient je povinný
poskytnúť všetky potrebné informácie a materiály na poskytnutie týchto služieb
v dostatočnej kvalite a včas.
4.4. Poskytovateľ sa
zaväzuje dodržiavať dohodnuté termíny a poskytnúť služby v dohodnutom rozsahu.
5. Objednávka a platba
5.1. Objednávka služieb sa uskutočňuje prostredníctvom vyplnenia a podpísania objednávkového formulára zaslaného klientom na emailovú adresu poskytovateľa.
5.2. Ceny za poskytované služby sú stanovené na základe platného cenníka poskytovateľa, ktorý je dostupný na jeho webovej stránke.
5.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť ceny za služby v prípade zmeny ich rozsahu alebo zvýšenia nákladov na ich poskytovanie. Klient bude informovaný o akýchkoľvek zmenách cien vopred.
6. Platba faktúr
6.1. Platba za poskytnuté služby je realizovaná na základe vyhotovenia faktúry zo strany poskytovateľa.
6.2. Klient je povinný uhradiť faktúru v lehote splatnosti
vystavenej faktúry, ktorá je uvedená na faktúre, t.j. do 7 dní od vystavenia faktúry.
7. Zrušenie a reklamácie
7.1. Klient má právo
presunúť vopred dohodnutú vyučovaciu hodinu a dohodnúť si náhradný termín v rámci obdobia 2 týždňov, podľa vzájomnej dohody s poskytovateľom.
7.2. V prípade, že sa klient nemôže zúčastniť vyučovacej hodiny a oznámi to poskytovateľovi telefonicky alebo písomne menej ako 24 hodín pred plánovaným časom vyučovania, bude hodina považovaná za odučenú a účtovanú.
8. Dodržiavanie záväzkov
8.1. Poskytovateľ sa
zaväzuje dodržiavať všetky dohodnuté termíny a poskytnúť služby v dohodnutom
rozsahu.
8.2. Klient je povinný
dodržiavať dohodnutý harmonogram kurzov a informovať poskytovateľa o
akýchkoľvek zmenách alebo potrebách.
9. Ochrana osobných
údajov
9.1. Poskytovateľ sa
zaväzuje dodržiavať všetky platné predpisy týkajúce sa ochrany osobných údajov
klienta. Všetky osobné údaje, ktoré klient poskytne poskytovateľovi, budú
spracované v súlade s platnými zákonnými normami a budú využité výlučne na
účely súvisiace s poskytovaním jazykových služieb.
10. Zodpovednosť za škodu
10.1. Poskytovateľ
nenesie zodpovednosť za škodu vzniknutú klientovi v dôsledku nepredvídateľných
udalostí, ako sú technické poruchy, výpadky internetového pripojenia alebo iné
okolnosti mimo jeho kontroly.
10.2. V prípade
akýchkoľvek sporov alebo nedorozumení medzi poskytovateľom a klientom
týkajúcich sa poskytovaných služieb sa strany zaväzujú pokúsiť sa vyriešiť ich prostredníctvom
vzájomnej dohody a dialógu.
11. Zachovanie dôvernosti
informácií
11.1. Poskytovateľ aj
klient sa zaväzujú zachovávať prísnu dôvernosť voči všetkým informáciám a
materiálom, ktoré získajú v súvislosti s poskytovaním služieb. Táto povinnosť
dôvernosti platí aj po skončení poskytovania služieb.
11.2. Žiadna zo strán
nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany poskytnúť alebo
zverejniť akékoľvek informácie alebo materiály, ktoré sú považované za dôverné.
12. Záverečné ustanovenia
12.1. Tieto všeobecné
obchodné podmienky nadobúdajú platnosť okamihom ich zverejnenia na webovej
stránke poskytovateľa a sú platné do ich zmeny alebo odvolania.
V Bojniciach, dňa 01. 06. 2024