Všeobecné obchodné podmienky


1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") sú platné pre poskytovateľa jazykových služieb, spoločnosť MR Cocktails s.r.o., so sídlom na adrese Kúpeľná 563/19, Bojnice, IČO: 54 508 193, (ďalej len "poskytovateľ") a jeho klientov (ďalej len "klient").

1.2. Podmienky upravujú vzťah medzi poskytovateľom a klientom pri poskytovaní online jazykových kurzov, prekladov, tlmočenia, jazykových korektúr a tvorby textov (ďalej len "služby").

1.3. Služby popísané v bode 1.2. vyššie poskytujeme v španielskom, anglickom a slovenskom jazyku.


2. Možnosti výberu jazykových balíčkov

2.1. Poskytovateľ ponúka klientom možnosť výberu zo špeciálnych jazykových balíčkov - 5 hodín s platnosťou 1 mesiac od začatia kurzu, 10 hodín s platnosťou 2 mesiace od začatia kurzu alebo 20 hodín s platnosťou 3 mesiace od začatia kurzu. Jedna vyučovacia hodina trvá 50 minút a 1 mesiac sa rozumie 30 dní od začatia kurzu, pričom prvým dňom kurzu je prvá vyučovacia hodina.

2.2. Okrem toho je k dispozícii možnosť jednej 60 minútovej individuálnej hodiny na zoznámenie sa s kurzom alebo prípravu na špeciálne udalosti.

 

3. Plánovanie prvej vyučovacej hodiny

3.1. Prvá spoločná hodina bude dohodnutá počas bezplatnej úvodnej konzultácie s cieľom individualizovať kurz podľa špecifických potrieb klienta.

3.2. Následne sa vopred dohodne harmonogram ďalších vyučovacích hodín, aby boli jasne stanovené očakávania a zabezpečená efektivita v procese vzdelávania. Tieto dohodnuté body sa stanú záväznými pre obe strany.

 

4. Poskytovanie prekladov, tlmočenia, jazykových korektúr a tvorby textov

4.1. Prekladové a tlmočnícke služby, jazykové korektúry a služby tvorby textov sú poskytované na základe osobitnej dohody medzi poskytovateľom a klientom. 

4.2. Podmienky a termíny dodania sú špecifické pre každý prípad a sú dohodnuté individuálne. Ceny za služby poskytnuté podľa tohto odseku sú stanovené na základe platného cenníka poskytovateľa, ktorý je dostupný na jeho webovej stránke. 

4.3. Klient je povinný poskytnúť všetky potrebné informácie a materiály na poskytnutie týchto služieb v dostatočnej kvalite a včas.

4.4. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať dohodnuté termíny a poskytnúť služby v dohodnutom rozsahu.


5. Objednávka a platba

5.1. Objednávka služieb sa uskutočňuje prostredníctvom vyplnenia a podpísania objednávkového formulára zaslaného klientom na emailovú adresu poskytovateľa.

5.2. Ceny za poskytované služby sú stanovené na základe platného cenníka poskytovateľa, ktorý je dostupný na jeho webovej stránke. 

5.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť ceny za služby v prípade zmeny ich rozsahu alebo zvýšenia nákladov na ich poskytovanie. Klient bude informovaný o akýchkoľvek zmenách cien vopred.


6. Platba faktúr

6.1. Platba za poskytnuté služby je realizovaná na základe vyhotovenia faktúry zo strany poskytovateľa.

6.2. Klient je povinný uhradiť faktúru v lehote splatnosti vystavenej faktúry, ktorá je uvedená na faktúre, t.j. do 7 dní od vystavenia faktúry.


7. Zrušenie a reklamácie

7.1. Klient má právo presunúť vopred dohodnutú vyučovaciu hodinu a dohodnúť si náhradný termín v rámci obdobia 2 týždňov, podľa vzájomnej dohody s poskytovateľom.

7.2. V prípade, že sa klient nemôže zúčastniť vyučovacej hodiny a oznámi to poskytovateľovi telefonicky alebo písomne menej ako 24 hodín pred plánovaným časom vyučovania, bude hodina považovaná za odučenú a účtovanú.


8. Dodržiavanie záväzkov

8.1. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky dohodnuté termíny a poskytnúť služby v dohodnutom rozsahu. 

8.2. Klient je povinný dodržiavať dohodnutý harmonogram kurzov a informovať poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách alebo potrebách.

 

9. Ochrana osobných údajov

9.1. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky platné predpisy týkajúce sa ochrany osobných údajov klienta. Všetky osobné údaje, ktoré klient poskytne poskytovateľovi, budú spracované v súlade s platnými zákonnými normami a budú využité výlučne na účely súvisiace s poskytovaním jazykových služieb.

 

10. Zodpovednosť za škodu

10.1. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škodu vzniknutú klientovi v dôsledku nepredvídateľných udalostí, ako sú technické poruchy, výpadky internetového pripojenia alebo iné okolnosti mimo jeho kontroly.

10.2. V prípade akýchkoľvek sporov alebo nedorozumení medzi poskytovateľom a klientom týkajúcich sa poskytovaných služieb sa strany zaväzujú pokúsiť sa vyriešiť ich prostredníctvom vzájomnej dohody a dialógu.

 

11. Zachovanie dôvernosti informácií

11.1. Poskytovateľ aj klient sa zaväzujú zachovávať prísnu dôvernosť voči všetkým informáciám a materiálom, ktoré získajú v súvislosti s poskytovaním služieb. Táto povinnosť dôvernosti platí aj po skončení poskytovania služieb.

11.2. Žiadna zo strán nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany poskytnúť alebo zverejniť akékoľvek informácie alebo materiály, ktoré sú považované za dôverné.

 

12. Záverečné ustanovenia

12.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť okamihom ich zverejnenia na webovej stránke poskytovateľa a sú platné do ich zmeny alebo odvolania.


V Bojniciach, dňa 01. 06. 2024